the bigger picture

 
I’ve listened to the stories of resentment and disdain 
I’ve looked into the empty eyes of anger, fear, and shame 
I’ve taken blood from every stone 
And traveled every road 
But when I see the distant lights illuminate the night 
Then I will know I am home
 
I mitt liv är jag (på rak arm) tacksam över:
 
- att jag föddes i ett land med bra förutsättningar att leva med hög standard
- att jag hade en trygg uppväxt
- att jag i vuxen ålder fortfarande känner mig trygg
- mina föräldrar som även är mina närmaste vänner
- mina fina, kloka och sunda syskon
- mina fantastiska vänner som finns år ut och år in trots att vi inte hörs/umgås jättemycket
- min underbara, snälla pojkvän
- min farmor som alltid stått mig nära
- mina hjärtan, bäbisar, liv och själ - mina husdjur - både de som kommit och gått och de som finns nu
- att jag inte har någon framtidsångest
- att jag har det stora privilegiet att bo ihop med Martin, i ett hus dessutom
- min frihet
- att jag funnit och uppskattar träningen
- min bil
- att jag är den jag är
- mina jobb, framförallt som instruktör
- att jag inte har några allergier eller andra besvär
- min starka kropp som fungerar som den ska
- min medvetenhet om vem jag är och hur livet fungerar
- min energi, drivenhet och livsglädje


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback