veckans pepplåt 2.1

 
Tänkte dra igång ett gammalt koncept från bloggens begynnelse.. Veckans pepplåt! Någon gång till veckan delar jag med mig av en låt som är så där upptempo och bra att man får lite gåshud. Kanske blir det lite olika genres.. men högst sannolikt bara metal. Haha. Om YouTube inte tilåter att jag bäddar in klippet så får ni klicka på bilden för att komma dit.. Så omständligt. Men så är det!
 
Första låten blir av ett så otippat band som Fall Out Boy. Den här låten upptäckte jag för att en annan låt från samma album är med på den nyaste bodypumpreleasen (och den är också jäkligt bra, My Songs Know What You Did in the Dark heter den ifall ni vill passa på). Men den här låten öppnar upp albumet och är en jäkligt vass tagga-till-låt. Give it a try!
 
I present to you; The Phoenix!
 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback