veckans pepplåt 2.2


Otroligt nog så missade jag veckans pepplåt förra veckan, jag hade annat i tankarna kan man säga. Men nu är vi tillbaks, dubbelt så awesome!
 
Jag fullkomligt älskar Five Finger Death Punch. Metal finns i så många olika sorters stilar och det ska mycket till för att det ska vara klockrent men 5FDP är verkligen perfektion inom sin genre. Ska jag tagga till så är de verkligen min go-to-drug och jag blev överlycklig när de för inte alltför längesedan släppte ett nytt album, och ännu lyckligare när jag fick veta att volym två kommer om bara 4 dagar.
 
Jag har knarkat deras senaste album sedan dagen det kom ut, den här låten är den första på skivan och den är så grymt jäkla bra. Den framförs tillsammans med Rob Halford (sångare i Judas Priest) som inte riktigt är någon favorit hos mig men ändå gör en asgrym insats här. Känner på mig att de kommer få stå för ytterligare en pepplåt innan veckan är slut, som kompensation för förra veckans avsaknad..
 
 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback