vigilante

Det har hänt så lite men dagen har ändå varit så lång. Att jobba stängning på helger är verkligen det segaste som finns, börja ett och sluta halv elva. Som tur är hade jag Martin med mig. Och vi handlade innan vi började, aaasmånga flapjacks. Havre. Mm. Det luktar havregrynsgröt till frukost imorgon, om jag kan tänka mig att leva utan rågbröden och leverpastejen för en dag. Kanske. 

Skojade till det med att köpa två stycken FortiFX till oss som energiuppladdning när jalusiet var neddraget. Jag blev så mätt.. Vi sålde för en hundralapp den sista timmen så vi låg jäkligt bra till. Det var skönt, att bli klara tidigt. Och att ha gymmet avklarat innan jobbet! Känner faktiskt redan träningsvärk i vaderna. Mhm.

Jag slår på stort ikväll och går och lägger mig tidigt. Har borstat tänderna, duschat och krypit ner i sängen redan, ungefär tre timmar tidigare än vanligt. Men jag är så trött, vill mest få helgen överstökad och är väldigt taggad inför ett - förhoppningsvis ännu tidigare - träningspass imorgon. Ska bara kolla klart det här avsnittet av Arrow sedan tänker jag sova så gott så gott, hoppas jag. Det blir första gången den här veckan, i så fall.

Vackra drömmar!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback