experiments in mass appeal

 
Hi quadriceps. Hi Better Bodies shorts. Hi muffin top, you're going down!
 
Tanken var att jag skulle spendera dagen med mitt PS3. Men tiden rinner iväg och jag har haft annat att ta itu med.. Vaknade för en gångs skull (efter 6 timmars sömn, känns som standard nu va?) av mobilalarmet och inte mitt monster till väckarklocka. Det var behagligare, måste jag säga. Vi åt frukost framför American Dad och när Martin åkt till jobbet drog jag på högsta volym på min iPig och tog min morgonstädrunda. Bäddade sängar, plockade smutstvätt och diskade efter frukosten. Efter det har jag suttit här vid datorn och betat av min lista. Har dängt ihop ett halvkilo kvarg med fun light och lite müsli som jag tänkte smaska på under tiden som jag tar itu med dagens absolut måstiga måste. Än så länge är det ett hemligt projekt! Förhoppningsvis tar det inte jättelång tid, för när det är klart ska jag sätta mig och spela lite TV-spel innan det är dags att åka in till gymmet och kötta lats och biceps med Martin. Resten av mina grejer kan jag fixa senare ikväll..
 
Ville bara säga att nu när jag sitter här, lyssnar på musik och småfryser i ett kyligt, dåligt isolerat hus, kan jag ändå inte undgå att insupa min väldigt starka jag-älskar-livet-känsla som pirrar i kroppen just nu!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback