wheel


Åhå. Kom hem och tog en låååång, välbehövlig dusch. Jag har faktiskt börjat svettas mer under träning, på senare tid. Det gillar jag, jag vill kunna svettas ordentligt. (Det beror säkert bara på att de dragit upp värmen i lokalerna nu, eller nåt, but still..) Myste med Martin en stund och just nu ligger jag i min egen säng, har lyxat till det med en filt plus täcket, uppfälld huvudände och Supernatural på datorn. Ligger så jäkla bekvämt så ni anar inte, haha. Försöker multitaska genom att gå igenom posten.. Hade fått brev från Försvarsmakten vilket påminner mig om att jag egentligen planerade att söka till GMU idag.. Försöker nästa vecka. Dessutom hade jag fått min prenumerationspremie från BODY, ett par helt jäkla awesome grepphandskar. Exakt likadana som Martins. Så nu slipper jag behöva låna hans.

Nä nu börjar klockan närma sig 6 timmars sömn. Jag skulle antagligen orka vara uppe ett tag till men jag måste ju vara på G tidigt imorgon bitti också. Naaajs.


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback