a song to sing



Sitter på jobbet och väntar på att Martin ska sluta sitt pass. Egentligen hade jag tänkt läsa bodypumpkoreografi men fick inte med mig papperna (som jag trodde jag hade liggandes i mobilen men icke). Jaja.

Jag har ett inlägg som verkligen får det att klia i fingrarna så mycket det vill ut men det får vänta tills jag sitter vid en datot och orkar uttrycka mig ordentligt. Tills dess får mobiluppdateringar duga!


Gårdagens middag; kvarbliven potatisgratäng och stekt bacon. Vilken kombination det var! Ingen riktig dietmat men gårdagen var en riktig slackerdag oavsett.


Dessutom hade vi kanske efter besöket på Backlunds råkat få med oss inte bara en, utan två budapestlängder hem. Kanske. Det är ju så himla gott, och fortfarande sjuk som jag var så kändes det helt perfekt. Fast jag räknade ut att jag bara åt lite mer än en halv och att Martin pt resten så det var inte sååå farligt för min del.. Hähä. Vi kollade på Weeds och myste resten av kvällen, i ett nystädat hus så klart.



Imorse sov jag lagom länge och myste ihjäl min älskade! Vi såg klart på Weeds och jag lämnades med en stor, inre tomhet.. Ni vet hur det känns när en bra serie man följt länge tar slut, man liksom svävar i limbo..

Men jag ryckte upp mig genom att erbjuda Martin skjuts till jobbet och i samband med detta ta en sväng till Honeycomb. Åh, Honeycomb!



Det blev en mango/chili-smoothie för mig. Sååå gott så jag tror jag dör. Kommer nog ta en sväng dit efter jobbet både lördag och söndag..



Vackra mannen min i sin hyfsat nya utstyrsel. Tror han firar en månad som gråmössa idag.. Men är inte säker. Kökschefskläderna sitter som en smäck i alla fall!


Klockan tre åkte jag - taggad som fasen - in till gymmet! Efter mina bravader med feber plus en dags extra kurerande mot min onda hals så känner jag mig fit for fight! Känns som att förkylningen tagit ut sin rätt på riktigt och nu är redo att försvinna. Så jag laddade upp med Celsius inför mitt första bröstpass på väldigt länge, gjorde lite av allt men kände mig lika stark som vanligt och framför allt så hade jag galet roligt! Avslutade med en kvarts solarium och åkte sedan mot Rossö för grillning med Ellen, Mary och Ellens päron. Det var så himla mysigt!


För min del blev det sinnessjukt mycket lax och keso med smak av grillad paprika. Mhm mhm mm.

Vi myste och pratade större delen av kvällen. Mina fina. En skam att jag inte träffar dem oftare..


Imorgon kommer ett inlägg som jag ser mycket fram emot att få publicera, en tanke som berört mig mycket det sista..

Hoppas ni får en fin kväll!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback