lost in time

Det var längesedan jag var så här slutkörd i kroppen.. Är verkligen helt varm och mosig i varenda muskel.

Gårdagen avslutades med oförskämt mycket kanelbullar med mjölk och nyaste avsnittet av The Strain. Jag somnade ganska sent men på något vänster är jag ändå så mycket piggare när jag sovit 6-7 timmar än 8. Så vad gör väl det.

Gick öppning idag och dagen gick hyfsat fort. Två öppningar kvar nu fast då som passchef, tagga, tagga!


Efter jobbet smäckte jag i mig två riskakor med jordnötssmör. Bästa preworkoutmaten någonsin! Kompletterade med en smoothie från Honeycomb och smet inom Kicks för att spendera nästan elvahundra spänn på att fylla upp sminklagret.. Allt tar ju slut på samma gång. Men det är lika bra att ha det gjort innan semestern! Jag har redan börjat stressa upp mig inför allt som ska förberedas men gudars så onödigt.. "Om du har problem, så ha inte det" som någon fyndig kvinna sa en gång. Det är ju lite sant ändå.

Åkte till gymmet och köttade framsida lår, vilken pump jag fick! Tycker att det är underbart att ha det uppdelat så jag kan köra ben två gånger i veckan. Mhm.

När jag kört styrka i en timme blev det dags för bodypump och jag hade många deltagare. Kul att det börjar ta sig! Det var en massa gamla stammisar som var tillbaka, asroligt verkligen! Dessutom var det sista gången jag instruerade release 90, så jag var extra taggad och körde frivändningar till failure, haha! Det gör jag fasen aldrig om, så sjukt oproffsigt.. Men jag la ner stången och låtsades som att jag rättade till micken istället. Hähä.

Svängde förbi Ica för att köpa Celsius och satte i mig vansinnigt mycket protein på vägen.. Så nu är jag redo för sömn och alldeles, alldeles, alldeles slut i hela kroppen. Som man blev efter ett tufft pass i början innan kroppen var van vid regelbunden träning. Många säger "åh känslan efter ett pass, så himla skönt" men jag brukar faktiskt aldrig känna så. Men nu gör jag det.

Jag ska gå igenom den nya releasen en snabbis innan jag somnar. I vanlig ordning är jag ute alldeles för sent.. Till mitt försvar har jag sjukt mycket att göra. Jobb måndag till fredag plus 4 (!) pass bodypump och egenträning. Imorgon har jag nämligen fått ta ett extrapass eftersom det var något företag som ville skicka lite folk på ett tufft gruppträningspass, det ska bli så sjukt kul! Jag ska berätta om en dröm jag hade för ett tag sedan angående det, imorgon kanske.. Överlever jag den här veckan är jag officiellt awesome som sjutton. Jag sköter mig men orkar faktiskt inte laga egen mat de här dagarna, så jag lever på delifreshkyckling på jobbet. Idag t.ex. åkte jag hemifrån halv åtta och var hemma tio, 14,5 timmar senare... Gaah.

Nä nu ska jag börja avrunda dagen. Vill bara visa den här först!


Celldweller gillade min bild på Instagram. ♥

Puss och så där!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback