edge of a revolution

Tjoho på er! Har precis slutat jobbet och ska bege mig hem till Söle en sväng. Farmin skulle egentligen greja lite med min bil och jag skulle egentligen vara ledig ikväll men han var ensam med mina småsyskon hemma och jag ska köra bodypump efter många om och men så det blir en snabbvisit för nöjes skull istället. Har varit stendött på jobbet idag, inte konstigt med det här vädret.. Underbart ju!

Gårdagen var inte så spännande. Jobbade 10 till 20 och när jag slutat ville Martin åka och köpa glass så det gjorde vi. Och kollade på Firefly innan vi gick och la oss halv midnatt. Ingen spännande dag alls - men en bra dag.

Idag hade jag ställt väckarklockan på sju och hade egentligen tänkt åka in till stan för att träna samtidigt som Martin åkte in för att besöka tandläkaren. Men jag kom på att jag kunde ta gymmet efter jobbet. Och innan bodypumpen. Så jag tog en sovmorgon och.. tog det med ro.



Det stundade heldag på mellanbutiken! Bästa som finns! NOCCO-killen kom förbi med lite smakprover till mig. Tyckte inte att persika var någon höjdare men sedan är jag ju Celsius-frälst också..



En kille från UPS ringde mig på morgonen och sa att han hade ett paket till mig! Han frågade var jag höll hus idag och jag svarade att jag tyvärr åker till jobbet om en timme. Han frågade var jag jobbade och visste precis vilken butik det var så på min lunch kom han HIT och lämnade det! Vilken service alltså!

Det var alltså beställningen jag la hos Reebok i söndags kväll. Jag fick gratis leverans, levererat till min på jobbet, och till råga på detta 25% rabatt på hela beställningen. Bäst av allt, kläderna var så sjukt snygga!

Kunde dö för dessa skor..









Linnet och shortsen var svåra att få en bra bild på men det kommer en dagens outfit så småningom, i full combatutstyrsel!



Beställde även dessa MMA-handskar från Nya Zeeland. Längtar tills de kommer!



Är alldeles pirrig i magen av detta! Vill bara sätta igång helst igår, men den som väntar på något gott..

Nu är det dags för mig att bege mig mot Söle och familjen sedan gymmet. Vet inte än om det blir ett bröstpass eller combatträning innan pumpen, det återstår att se! Är inte så taggad på styrketräning nu för tiden. Har varit borta från gymmet länge och då är det svårt att komma igång igen, särskilt när gruppträningspassen tar så stor plats.. Men någon gång måste jag ju hitta tillbaka!




And nothing worth having comes easy!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback