five more hours



Det var en väldigt orolig matte som åkte hemifrån imorse. Jon Snow brukar alltid komma springandes när man går upp ur sängen men inte idag. Han kom inte ens när jag ropade. Jag letade efter honom och hittade honom tillslut i hans tunnel, där han låg och bara tittade. När jag gav dem mjukmat kom han fram för att lukta på den och gick sedan och la sig igen. Spann i några sekunder när jag klappade honom men annars låg han bara och tittade. Jag hoppas att han bara är ovanligt trött och inte dålig eller sjuk på något vis..

Så på min rast nu kände jag mig tvungen att åka hem för att titta till honom. Köpte lite sötpotatis på Gusto och värmde hemma ihop med gårdagens kyckling. Kastade i mig maten på tio minuter och kelade med katterna resten, gav dem lite godis och så.. Han verkar piggare nu men gick ändå och la sig i tunneln igen.



Vi håller tummarna för att allt är okej. Nu måste jag åka tillbaks till jobbet.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback