keep going

Tjoho på er!

Skulle verkligen vilja blogga långt men måste sova.. Vill bara slänga in en motivational pic för att ge er lite inspiration och pepp tills vi hörs igen. För att fatta mig kort har jag fått svar från sjukhuset och läkaren gav mig diagnosen utmattningssyndrom. Vet ni, det trodde jag inte. Alla blodvärden och organ såg bra ut och det finns ingen kroppslig förklaring på varför jag skulle vara så orklös och oförmögen att vila mig pigg. Jag sa till henne att jag har läst på om symptom på detta och känner nästan inte igen någonting, jag är inte deprimerad, ledsen eller orolig..? Men hon talade om för mig att man kan ha gått in i väggen ändå. Att depression ofta blir en konsekvens. Det känns så svårt att acceptera och jag skäms. Hur skulle jag ha kunnat se detta? Det är läskigt hur tydligt kroppen säger ifrån nu, för jag var helt övertygad om att det var något fysiskt fel. Sedan som Anders sa, så kan man naturligtvis ha något som det inte går att sätta diagnos på. Men det här är det närmaste vi kan komma i dagsläget.

Känner själv att min motivation svajar något otroligt så jag behöver också en extrakick i baken. Är absolut inte nergrävd men känner att jag måste slita för att bibehålla mina rutiner. Att gå upp på morgonen är fortfarande en utmaning - rent fysiskt alltså - för jag är fortfarande inte utvilad. Men jag piggnar alltid till under dagen.. Men men. Skriver mer när jag inte har värdefull sömn att jaga. Kärlek på er. ❤️

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback