afire love

Ni ska se hur det ser ut hos mig. Man kommer in och liksom "vem fan bor här egentligen?" Ah just det det är jag. 



Vi börjar dagen med en käck nyhet som blev officiell igår, vecka 14 släpps en ny smak av Celsius! Nya hallon/acai är kolsyrad och har samma schyssta näringsinnehåll som de andra smakerna. Det är en limiten edition men om omsättningen är tillräckligt hög kan den komma att stanna. Håll utkik!

Idag känner jag mig alldeles utslagen. Jag sov i elva timmar nästan.. Min största svaghet är när Martin är hemma och vill gosa på morgonen. Vi sover inte i samma säng som tidigare nämnt för det är alldeles för trångt men på morgonen när man är trött och mysig så går det mycket bättre. Så är Martin hemma kommer jag liksom inte upp.. Jag tar hellre sovmorgon med honom. Och har man väl börjat sova lite väl länge kan man ju fortsätta sova hela dagen. Och vaknar med huvudvärk och känner sig ännu slöare. Alltid finns det rum för förbättring.

Igår jobbade jag bara 10-17 och när jag kom hem var jag så kluven till vad jag ville göra. Men det resulterade i en kväll hemma med en tur till Statoil så Martin kunde köpa glass. Farmin och Simon kom förbi med min nya byrå som vi gjorde till tv-bänk. Katterna kastrerades igår också. Jon Snow var lite trött igår men idag är han fit for fight. Lana däremot måste bära fåntratt och mår så dåligt.. Vi provade krage istället men den tog hon sig ur. Vi fick till och med bodys av Angelika för att ha på Lana men vi valde en för stor som hon klev ur och när vi skulle prova en mindre hade hennes tålamod tagit slut. Stackars tjejen.. Det tog typ hela kvällen. Men vad gör man. Vi lämnade in dem på morgonen och efter det bjöd Martin på en brakfrukost på Backlunds.


Ja vi kollade klart på Pulp Fiction på kvällen också för jag har bestämt att vi ska dra igenom Quentin Tarantinos filmer nu. Har skrattat åt den här bilden i tre dagar nu..


Hahahaha!

Ah just det, drog vinnaren i Celsius-tävlingen i förrgår. Skrev alla användarnamn på lappar och lät Jonny dra en lapp (så jag hällde ut dem på sängen och tog den första han tuggade på, basically.)






Åh jag ville så gärna att alla skulle vinna men så kan man ju inte göra, haha. Grattis till @chanteleos i alla fall!

På agendan idag står dubbelpass på gymmet och kanske yoga, men jag tror inte det idag. Klockan två har jag fått tid hos veterinären för vår katt-farbror Findus som bor hos mina föräldrar. Han har blivit så smal, äter ingenting och står mest och tittar på matskålen. Däremot leker och busar han som en kattunge trots sina 17 år. Jag ska åka till Söle och se om han är inne, fick tiden igår kväll så det var lite svårt att förbereda.

Jag är beredd på att jag kanske får dåliga besked hos veterinären. Han är gammal, och jag hyser inga förhoppningar om att det finns något att göra. Är beskeden illa kommer hela min värld att rasa samman, men jag känner mig lugn tills dess för att inte ta ut några förluster i förskott. Önska oss lycka till.

❤️
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback