bulletproof

Hade tänkt gå och lägga mig men Lana ligger på min mage och spinner. Det har väl aldrig hänt någonsin. Har ju inte hjärta att väck henne. Så jag antar att det får bli ett avsnitt till av American Horror Story. 

Idag har jag haft praktik. Efteråt åkte jag till Strömstad Galleria för en lunchdejt med min andra hälft Sänjäy.


Åkte hem, städade huset som sett ut som ett jäkla bombnedslag i flera dagar. Jag är allt eller inget; kliniskt rent eller stökigast i kommun.

Jag blev gravt hemsökt av hjärnspöken från förr. Hade en jobbig eftermiddag med tankar som snurrade ännu snabbare än själva känslostormen. Martin och jag hade ju planerat bio halv sju, men.. Han skulle sluta fem och jag hade lagat mat och väntade på honom. Men det visade sig att han slutade fyra och var på gymmet. Hade det varit vilken annan dag som helst typ så hade jag väl ruskat av mig det men ikväll orkade jag inte ta mig samman. Det var bara en kommunikationsmiss men jag kände mig besviken och desto mer upprörd efter min sinnesstämning tidigare under dagen. Jag är stark när jag orkar men nu orkade jag inte. Så jag sa till Martin att jag mår inte bra, jag vill inte bråka men jag vill inte heller gå på bio. Jag vill ta en ordentlig utekväll när jag inte är upprörd och känner att jag gör det av glädje. Sånt är svårt för mig, att ställa in något för att jag inte är glad. Det känns som ett misslyckande, som om mitt humör styr och påverkar andra. Men ibland måste man acceptera att man mår som man mår och jag tror det var rätt val i slutänden ändå.


Spenderade resten av kvällen hos Sanja och hennes barn. Proppade i mig en massa mat och nu ska jag försöka sova.. Jobb imorgon. Hade för mig att jag skulle gå heldag men börjar två visst. Det är ju inte helt dumt!

Så fort Lana vaknat. Då ska jag sova.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback