eleikotävling


När den här veckan började trodde jag att den aldrig skulle ta slut men yeah så fort den gick. Jag har jobbat varenda dag och nu kommer min belöning, en arbetsvecka på tre dagar bara! Skriver mer imorgon, slumrade till hos Martin men var tvungen att duscha och borsta gaddarna.

Men, håll tummarna för mig för imorgon dras fyra vinnare i Eleiko-tävlingen! Jag är med och tävlar om en plats på utbildningen Funtional Trainer steg ett nu till helgen i Halmstad. Jag vinner verkligen aldrig någonting någonsin (det säger väl alla) men tänk vilken möjlighet! Det hade nästan varit lite typiskt eftersom jag har taggat LÅNGLEDIG helg, haha. Vi får se!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback