keep me out of trouble



Har hunnit köra femtio minuters axlar på gymmet och fick en galen pump.. Sjukt roligt! Vi storhandlade, åt middag, jag skrev in lite grejer i almanackan OCH har gjort två tredjedelar av hemtentan. Fick städat undan och vänta på att Lana kom hem, hon brukar vara ute korta stunder men ikväll var hon ute länge och med tanke på hur kallt det är tänkte jag inte låta henne gå ute hela natten. Som tur var kom hon insläpandes för en stund sedan.

Imorgon blir det lite sovmorgon, förhoppningsvis ett benpass på gymmet och jobb 12-20. Ska hinna skriva klart tentan på morgonen också.. Och avsluta med bio. Fan va najs.

Dänger in två typ likadana bilder till, bara för att jag är himlans nöjd med dagens form! (Två arbetsdagar i rad nu har jag fått komplimanger för min fysik, hur kul?)

Folk får tycka att jag är egenkär. Det är jag nog.



För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback