no sugar challenge



Mikael, en kurskamrat till mig har kört igång en No Sugar Challenge January och övertalade mig att haka på.. Så.. Here I am, haha!

Köpte en bar på Statoil på väg till Göteborg imorse och kom på att den innehåller socker... Men! Klockan var inte 07:00 än! Det var då det började, så jag lyckades äta upp den 06:54...

Sov i tre timmar inatt. Om ens det. Vet inte varför men jag kunde för mitt liv inte somna. Somnade strax efter två och fem ringde väckarklockan. Bilade till Göteborg för tenta klockan åtta men sitter här och väntar på läraren som försvunnit spårlöst verkar det som.. Hähä. Det ska nog lösa sig, som tur är har jag inte bråttom. Än.

Ska hämta ett klätterträd för katt åt Kattkedjan sedan. Jag hittade någon som skänkte bort det och tänkte på våra jourhem direkt. Men det är inte förrän klockan två.. Sedan har jag bråttom hem minsann, för halv sex kör vi GRIT-release! Tagga till och hoppas att en lärare dyker upp.


En bild på Lana för skojs skull. 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback