breaking the rules

Har haft en tung jobbhelg. Men att avsluta den med bodycombat är tamejfasen det absolut bästa som finns! Skillnaden mellan bodycombat och mina andra koncept är att jag får magiska endorfinkickar av combat. Det är så jävla roligt, och minst lika tungt. Dessutom är det alltid mer eller mindre samma personer som kommer på passet så det känns alltid som att träffa ett gäng vänner och bara ösa.. Mina combatdeltagare är de bästa..! ❤️

Nytt ord jag lärde mig idag: goshormoner. Aka endorfiner. Kom ihåg: använd så ofta som går.

Jag längtar tillbaka till min gymträning varje dag men med all gruppträning (som flyter på och är SÅ rolig just nu) så finns det inte utrymme. Jag har haft lite ångest för det ett tag MEN VAD SPELAR DET FÖR ROLL. Jag ska göra det jag tycker är kul för tillfället och då kan gymträningen vänta lite faktiskt. Jag har accepterat det nu.

God natt från mig och lillkillen som alltid låter mig veta när det är dags att sova.

Livet. ❤️

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback