by night

Det är en sån där dag då stressen nosar en i nacken och jag måste behålla fokus för att inte tippa över på den onda, destruktiva delen av det som kallas att vara produktiv och värdefull.

Jag stannar upp och gör ingenting och vet inte om jag gör det för att jag är lat och orklös eller om det är för att det är vad livet handlar om. Att uppleva och uppskatta. Att göra det lagom mycket. Slåss mot demonerna men en och en utan att bli överrumplad. Står med båda fötterna på jorden men svajar lite sida till sida utan att tappa kontakten med marken jag står på.

Lyssnar på akustisk musik, tänder ett doftljus och insuper kärleken från den här lilla killen som gärna stannar upp och njuter många gånger om dagen. Som påminner mig om vad som är viktigt.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback