simple as that

Var den personen du önskar bli. Det är faktiskt inte svårare än så.

Jag är ledig idag och tanken slog mig att efter många år med tvångstankar och prestationsångest till vardags så har jag lyckats tona ner det till nästintill obefintligt. Det går inte över en natt men de senaste månaderna har det avtagit drastiskt även om det så klart blir mer påtagligt om jag mår dåligt eller är tydligare inom särskilda områden. Planering till exempel. Jag planerar fortfarande maniskt. Men till skillnad från förr är jag mer realistisk när jag planerar och i slutänden tror jag att det ger mig mindre stress att ha det nerskrivet än att försöka hålla allt i huvudet.

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen här hemma tills det är dags för dubbelpass på gymmet ❤️

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback