tell me

Gud bevare mig vid både liv och själ vad kroppen är slutkörd idag. Efter en halvdag på BP som verkligen svischade förbi var det dags för gymmet med först en halvtimmes GRIT Strength som frivillig deltagare och sedan mina egna pass. En timmes bodypump och en halvtimmes bodycombat. Nog för att jag känner att kroppen börjar hitta tillbaka men det här var för mycket alltså. Kunde verkligen inte leverera combaten alls. Alltså. Mina ben. Har redan träningsvärk för sjuttsingen.

Imorgon ska jag dock börja dagen med lite professionell massage och det ser jag fram emot! Har en riktigt bra vecka framför mig nu känner jag.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback