popping the big question

Okej nu har jag varit frånvarande i några dagar. Checkar in en snabbis för att säga..

1. Kolla klockan. Hon är snart halv fem på morgonen och vi har i runda slängar sjutton mil kvar. Har kört hela natten och ska börja jobba klockan tio imorgon. Är inte jätteglad på past-me som tackade ja till att först köra heldag på Bodypower och sedan ett extrainsatt GRIT-pass halv nio efter det.
2. Men helt ärligt vem fan bryr sig för jag åker bil med min numera fästman. Japp. Min älskade Martin friade till mig efter Dream Theater-konserten. Jag visste att han hade något fuffens för sig! 




Vi får se när jag hinner uppdatera, har en känsla av att jag kommer ligga utslagen i en vecka framöver eller så.

Men, vilken fantastisk dag detta varit! ❤️
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback