i'll be there

Tja tja bloggen.

Ville bara titta in en snabbis och berätta detta:

Jag har varit på gymmet tre gånger på fyra dagar! Och det har känts helt okej. Jag har sänkt ribban lite grann, ryggpasset i tisdags var katastrofalt dåligt men fan jag åkte ändå dit och körde en timme. Idag körde jag bara tre övningar ganska lätt innan pumppasset men jag gjorde det i alla fall! Babysteps.

Tänk att detta var så självklart för mig en gång i världen. Anyway, firade med påkostad middag bestående av ugnsbakad lax, hemlagat potatismos, rårivna morötter och en klick remouladsås. En av de bästa måltiderna jag lagat ever.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback