me too

Herregud. Jag har redan träningsvärk.

Igår kväll avrundade jag med ett fotbad, FitLine och att kolla på när Martin spelade Outlast för att jag tvingade honom. Jag älskar skräckspel men vågar inte spela själv och när jag väl tittar så vill jag stänga av för det är för läskigt. I Outlast springer man runt i en enorm byggnad med bara en kamera och ser allt i night-vision. Man har inga vapen och batteriet i kameran kan ta slut och så blir man jagad och måste gömma sig. Det är ganska makabert för det mesta och jag blir så himla stressad. Men ändå är det så kul, haha.

La mig strax efter tolv och sov väldigt dåligt, vaknade flera gånger under natten. Vid klockan sex ringde väckarklockans första larm och jag gick upp direkt, och hade jätteont i halsen, ve och fasa.. med en och en halv timme till godo innan det var dags att åka hann jag äta frukost och göra mig i ordning samtidigt som jag repeterade BP100. Sedan var det dags.

Tre morgonpigga, tappra krigare kom. Lilla Strömstad, haha.. Men. Jag känner absolut ingen avund eller har några hard feelings alls faktiskt, det hade onekligen varit roligare med en fet anläggning och fullproppad sal men jag hade sjukt kul ändå. Alltså verkligen jätteroligt! Jag har inte kört pump ordentligt på tre månader (kvartalsutbildningen räknas inte eftersom jag knappt hade några vikter) och det kändes skönt att koreografin satt så bra. Det känns helt klart rätt att vara tillbaka. Den här gången ska jag göra det med kvalitet och inte kvantitet. Är redan bokad på nästa kvartalsutbildning!

Är i alla fall jätteglad över releasen och ser fram emot torsdagskvällarna med pumpgänget.



Efter passet träffade jag Adis och pratade med honom en stund innan jag fick åka vidare till nästa jobb. Precis när vi skulle säga hejdå sa han "Du ser så pigg och fräsch ut. Glad liksom. Kul att se." och det värmde väldigt mycket att höra. Och förbättrade helt klart min dag där och då.

Hade en helcrazy dag på Nordby med jättemycket kunder, högt tempo. Blev ganska sliten efter lunch och det var såå skönt att få komma hem halv åtta.. Hade sagt till mig själv att den där påsen chips i skafferiett skulle få väntta en vecka till men min hals kliar så mycket och chips då är väldigt frestande, för kliandets skull inte minst. Så jag åt chips och kollade på Breaking Bad en stund innan jag tog tag i andra grejer. Skulle verkligen kunna gå och lägga mig direkt.. Förkylningen som kom under natten har verkligen brutit ut under dagen. Jag är ju så sällan sjuk så jag tycker väldigt synd om mig själv här nu faktiskt. Har köpt echinagard vilket jag tycker funkar väldigt bra mot förkylning om det inte gått för långt, och hoppas jag är fit for fight inför combaten imorgon.

Delar med mig av ytterligare en hysteriskt rolig bild.

 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback