Trött människa.


Two camels in a tiny car.

Det var väldigt skönt att sitta här och lyssna på Kamelot och läsa bloggar. Nu känns livet som vanligt igen, fast jag är aningen lyckligare.

Jag borde packa upp och förbereda en eventuell redovisning om min helg. Men vet ni? Jag orkar inte. Det får vänta tills imorgon. Då måste jag prata med både Doris och Tomas, samt skriva loggbok om vårtecken, sammanställa en redovisning samt göra klart mitt arbete i persondatorer. Just det. Plugga tyskaglosor också.

Men nu ska jag gosa med Manfred och sedan ska jag sova så jäkla.. intensivt?

Förresten tycker jag att kamelen på bilden är väldigt fin. Jag gillar djur. Jag vill utbilda mig inom etologi/biologi. Kanske bli djurskötare? Så barndomsdrömmar det låter. Men jävlar så häftigt det skulle vara.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Nanna säger:

tack, men han har fortfarande inte kommit hem :(

2010-04-21 @ 12:00:31
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Trackback