TU FUI EGO ERIS


Kvällen igår var jätterolig. Jag och Abbe satte våra planer i verket med Silent Hill-rundan. En ganska misslyckad sådan, faktiskt. Dessutom så hörde jag räven ett flertal gånger, där jag stod ensam i mörkret och väntade. Fy fan, rävar låter så fruktansvärt! Har ni aldrig hört en räv skälla så kan ni lyssna här.

Roligt var det i alla fall, särskilt i slutet då Manfred och Ludvig fått gåtor som antydde på att de inför sista fienden skulle säga Tu fui ego eris (I was you, you will be me) - en idé vi snott från Silent Hill 3. Problemet var att de förstod aldrig, så vi fick avslöja det. Trist klimax, haha. Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag och Manfred gå en promenad. Ha en fin dag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback