Bäst på plugg?



Jag hade tänkt plugga hela kvällen. Det gick ju inte så himla bra, måste jag säga. Jag har prov i tyska imorgon, och jag SKA sätta det alltså! Så innan jag somnar nu ska jag träna en massa glosor. Grammatiken känns ganska bra.

Jag måste skaffa en chokladkalender. Det hör december till, true story! Och nu är det inte många dagar kvar tills man blir myndig. Eller jo, det kanske det är. Men veckorna går så fort.

Fy så kallt det varit idag. Nog för att jag gillar vintern (och december är här!) men när det är under -10 grader börjar det ju ändå blir lite väl kallt för att ens tänka på att gå ut, liksom.. Dagen har i alla fall gett upphov till att jag skrivit en lista över saker jag stör mig på. Jag kanske delar med mig av den imorgon, nu måste jag nästan fortsätta mitt tyskaplugg. Om jag kan koncentrera mig, så att säga (kära mensvärk, försvinn ur mitt liv).
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

En katt!... Med.. Hatt!

Så himla söt. Jag tycker det var en bra sammanfattande bild. ^^

Jävla osis att tyskan flyttades sen. >_<

2010-12-02 @ 10:37:37
Trackback