Live Feed (film)


Live Feed (2006)

Mina damer och herrar, låt mig presentera en av de sämsta filmerna som någonsin skapats i modern tid.

Det har antagligen inte gått er obemärkt förbi att filmen heter Live Feed (live som "lajv" och inte "livv"), men jag nämner det en gång tid för säkerhets skull. Filmen handlar om.. ja, vad handlar den om? Ett gäng unga människor som åker till Japan för att roa sig. (Basröst: men det blir inte, som de tänkt sig.)

De roar sig i en byggnad (porrfilmsbio/hotell/whatever) där de efter ett tag inser att de blivit instängda. De har sex i princip hela tiden, och ett triangeldrama utspelar sig till och med. I vilket fall, de blir en efter en brutalt mördade av ett sjukt "maffiagäng" (?) som bland annat roar sig med att äta friterad penis.

Det är antagligen den mest smaklösa, ogenomtänka, löjligaste och mest sexistiska film jag någonsin sett. Med värdelös regi och en budget som verkade spenderas på att göra ett snyggt, tilltalande omslag. För ärligt, det var det enda som var tilltalande med den här filmen.

Men, om ni är ute efter en riktigt slafsig underhållning med värdelösa skådespelare, ännu uslare story, neonlampor och en sjuhelvetes massa sexscener - så är det här rätt film för dig.

Jag kan gladeligen meddela att det här är den sämsta film jag någonsin sett. Glad är jag för att nu slipper jag fundera. I fall någon frågar alltså.

Nej, den här skitfilmen får endast en talgoxe av tio möjliga. Egentligen förtjänar den en överkryssad talgoxe, men jag vill inte kryssa över en så fin fågel. Dessutom skrattade jag åt filmen. En gång. Och omslaget var snygg. Det ger den en talgoxe. Men bara en. Inte en fjäder mer.



För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» FATMA | sångerska säger:

Sv: Har visst lagt till dig! Kolla här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/1606407/a-change-of-seasons/follow :)

2010-06-02 @ 21:48:30
URL: http://fatmas.blogg.se/
» Beihrut säger:

Du kanske skulle satsa på en filmkritiker-karriär, kan du kriticera mina filmer och bara ösa talgoxar (awesome idé btw med talgoxar som poäng) över mina filmer sen :D

2010-06-19 @ 00:31:49
Trackback