Veckans pepplåt 10


Så, here it is. Den sista pepplåten. Jag tror att tio låtar var ganska lagom, jag känner inte till så många fler sådana låtar. Så nu får vi se vad som händer framöver, helt enkelt.

Den sista pepplåten jag tänker dela med mig är Sky Is Mine av Amorphis. Ett band som jag nyligen (och då menar jag verkligen nyligen) börjat lyssna på, och den här låten förmedlar en så härlig känsla. Hård melankoli, tror jag man skulle kunna uttrycka det. Så egentligen tycker jag att det är mer en depplåt än pepplåt, fast det är ju ingen ballad. Då blir det en pepplåt, en väldigt speciell sådan.

I vilket fall, här är den.


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback