Sötsugen



Kaffe, sju sorters kakor och film med lite folk. Det hade inte suttit fel!

Inatt drömde jag att jag var vaken. Och att jag försökte somna (och att jag lyssnade på djurprogram på radion och att jag startade fläkten). Så när jag vaknade kändes det lite som om jag skulle dö, för jag var så trött. Tack och lov så hade jag sovmorgon och kunde dra mig upp ur sängen halv nio. Den bästa tiden att gå upp! Alldeles exakt lagom tidigt/sent.

Skolan kändes ganska meningslös, men jag gjorde vad jag skulle. Jag ska plugga en massa engelska, tyska och matte den här veckan. Och jag är så FRUKTANSVÄRT sugen på att julhandla! Jag funderar starkt på att åka in imorgon, men jag har ändå rätt mycket att göra. Däremot så är tisdag den enda dag där jag slutar tidigt. Jag får se.

Om cirka en timme ska jag åka in till stallet. Jag vill men ändå inte. Det kommer bli jobbigt, nu börjar jag räkna ned antalet gånger jag kommer sitta på den där underbara hästens rygg. Usch.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback