Studiedag



Inatt drömde jag att jag var gravid. Det knäppa var att jag liksom var relativt tillfreds med situationen tills jag började räkna månaderna och insåg att jag skulle bli tvungen att hoppa av skolan ungefär en månad före studenten, då fick jag panik. Vansinne.

I vilket fall så har jag studiedag idag och då är det tänk att man ska studera. Jag har ett engelskaprov att plugga inför, och lite matte att göra, men annars är det nog inte så mycket hängandes runt halsen på mig.

Jag tror jag fortsätter dagen med att först städa rummet och sedan kolla på en skräckfilm jag började kolla på igår. Jag stängde av den för att jag till min stora glädje höll på att somna (ja, det är en stor glädje, jag har haft jättesvårt att somna den senaste tiden). Stay Alive heter den, och hade rätt taskigt betyg på IMDb. Ska bli intressant.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback