Bluebox-önskelista



Allting ovan skulle jag bara vilja klicka hem nu med en gång. Men jag tror inte att 20 öre räcker.

Helgen har varit mycket fin, med mycket film och en mycket mysig pojkvän. Men helgerna går för fort, det gör de verkligen. Man hinner aldrig göra nåt vettigt.

Jag har väl inte så mycket att säga egentligen. Paranormal Activity 2 var fruktansvärt obehaglig, och det var nog mycket tackvare att det var på bio. En recension kommer så småningom, det vill säga om ett antal dagar. Jag kommer ha fullt upp nu den här veckan. På tisdag åker vi till Stockholm med skolan. Jag kunde ha sett fram emot det betydligt mer, ingen av aktiviteterna lockar, och dessutom så har jag som sagt bara 20 öre (buhu, cry me a river). Vad kan man göra i Stockholm för 20 öre?

Något oroväckande är dock att jag för tillfället har grymt ont i magen. Men det krampar inte, det känns som att den är uppblåst som fasen och på bristningsgränsen liksom. Det gör ont när jag rör mig, helt enkelt. Och det sitter en slags tjockhet i halsen med, vilket påminner mig om magsjuka (för jag har känt mig smått yr hela eftermiddagen). Nä usch, det blir till att skriva en svenskauppgift och sedan gå till sängs omdelebums för att kurera sig. Svenskauppgiften är ett gammal nationellt prov. Jag ska recensera en film som skildrar relationer, typ? Jag tänkte skriva om Seven Pounds som jag såg i fredags, resultatet kommer väl upp här. Förhoppningsvis så blir det relativt smärtfritt.

Kamelots nya album ligger på Spotify nu. Helt galet. Så nu blir det Kamelot, iste och övning inför nationellt prov. Sedan ska jag njuta av min sovmorgon!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback