Namnsdag och CV och sånt


Paketet och de två breven jag fick på posten denna dag.

Framsidan på ett kort Angelika gjort själv!

Insidan av kortet. Tack så mycket!

På kortet från farmor, haha.


Idag blev jag äntligen klar med både CV och personligt brev. Jag vet, jag har tjatat om det en massa. Men nu är det i alla fall inlämnat och nu blir det som det blir, känns helt awesome. Nu kan jag inte påverka mera, nu är det bara att vänta och hålla tummarna (och dö lite inombords varje gång telefonen ringer, haha).

Jag har haft en väldigt bra dag. Den började med sovmorgon, och när jag kom till skolan hade vi fika med ettorna (vi hade tvingat dem, naturligtvis) och det var riktigt roligt måste jag säga. På lördag stundar nollningsfest, och sedan är de tvättäkta NV-ettor. Jeez, så roligt det ska bli! Jag börjar tycka om dem, de bjöd oss (helt självmant!) på tårta på lunchen.

Jag fick gjort klart en hel del läxor och slutade någorlunda tidigt. Då satt jag kvar och filade ytterliggare på både CV och personligt brev. Lämnade in det, gick och köpte en film (Hotwl Rwanda) och lite godis. Åkte hem, käkade, åkte och storhandlade mat med Anders och nu sitter jag här. Jag har namnsdag idag, så jag hade fått brev från både farmor och Angelika, jag blev jätteglad! Och farmin hade skickat några sladdar så jag kan komma åt filerna på min externa hårddisk, så nu har jag allt jag behöver för att söka nästa jobb.

Nu ska jag äta, sedan blir det Idol och slutligen lite plugg. Jag är så jäkla sugen på att spela Portal!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

Gud så mysigt allt låter! Jag vill ha helg nu! X3 Men jag kommer ju hem imorn fredag. ^^

Gratulerar på namnsdagen! Jag hade ingen aning om att det var.. den dag du publicerade detta. xD

Kram på dig!

2010-09-16 @ 19:04:24
Trackback