Mer student

Idag ramlade det in lite bilder i min Hotmail-inkorg. Anders, Manfreds pappa, har skickat några av bilderna som han knäppte på min student. Jag tänkte dela med mig lite!



Med familjen Hanberg/Karlsson plus två av världens finaste tjejer - Ellen (haha) och Mary!




"Bilar"-såpbubblor!




Med mamma och farmin!




På flaket med en av mina två skyltar, haha.




Fy vilken bra dag, längtar tillbaka!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Manfred säger:

Gud, vad fin den översta bilden är! Alla ser verkligen ut som sig själva, och ingen råkar blinka eller ser konstig ut. Kul med den där du står mellan dina riktiga föräldrar också!

2011-07-13 @ 11:18:13
Trackback