Finaste




Idag åkte Manfred till Budapest, och kommer hem på lördag. Jag dör lite inombords, redan. Det värsta är att jag inte ens kan skicka sms eller ringa och säga att jag saknar dig. Jag vill aldrig mer vara ifrån dig. Aldrig någonsin.

Men, the show must go on. Imorgon har jag redovisning av mitt projektarbete och jag tror det ska gå bra. Jag har jobbat i 12 timmar nu och är fortfarande inte klar. Jag skulle vilja klippa ihop lite filmsnuttar men vad jag än gör så går det inte. Jag antar att jag får stå och spola i långfilmen istället.

Jag är så trött på allt vad teknik heter. På grund av den måste jag nog sitta uppe riktigt länge ikväll, för att få klart hela arbetet. Åh, vad skönt det ska bli att ha det avklarat. Så hoppas jag att det blir lördag väldigt, väldigt snart.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback