Bones

image description

Emma och Ellinor. Bland de finaste som finns!

Helgerna tar död på mig, det där med att jobba 14 timmar om dagen kan inte vara bra, särskilt inte när det är mitt i natten. Jag skulle kunna sova bort hela den här dagen, men så kommer det naturligtvis inte att bli. I fredags gick det ganska bra på Laholmen, det var trevliga gäster (några av dem ville så gärna ha kort på oss tillsammans, haha). Catchade up med en annan nattuggla och somnade inte förrän typ tjugo över sex på morgonen. Vaknade tre timmar senare och mådde så dåligt. Precis som en bakfylla, så galet ovärt. Åkte upp till Max för att jobba och var tvungen att tagga till lite i dessa högförsäljningsdagar.. Hade väldigt roligt fram tills det var dags att äta efter att ha jobbat i 5 och en halv timme. Satt och skakade en kvart innan maten lagt sig lite. Resten av dagen var jag på så fånigt humör att jag antagligen bara var jobbig.

Kom hem till ett kolsvart hus med låst dörr och ingen annan hemma. För en kort stund drabbades jag av panik och kände mig så himla ensam. Fick andas lite och sedan åkte jag till Laholmen. Det var ett ganska jobbigt pass, fast en av vakterna stod och höll mig sällskap större delen av tiden. Det var trevligt.

På landsvägen hem mötte jag en stillastående bil och en man som viftade med armarna som för att be mig stanna. Klockan fyra på natten liksom, jag kände mig väldigt illa till mods. Hans däck höll på att lossna och han behövde något att skruva fast det med. Jag kunde inte hjälpa honom och fick så dåligt samvete. Men vad gör man?

Sov fem timmar inatt och nu ska jag bara städa lite snabbt här och sedan åka och jobba stängning på Max. Hoppas att det går bra. Imorgon bitti ska jag upp tidigt och åka till Göteborg för att hämta ett par sommardäck (och klockan två ska jag vara tillbaka för att jobba). Det blir nog roligt!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback