assassin

image description

(En lapp som låg i personalrummet. Jag vet inte vem som skrev det men det var i alla fall inte jag. Haha.)

Jag är så himla korkad. Igår kväll kände jag att jag verkligen hade en massa saker jag ville göra. Det är en numera sällsynt känsla så jag bestämde mig för att ge efter. Så klockan tolv började jag rita. Jag är medveten om att jag inte är så där duktig som man bör vara för att hobbyteckna liksom, men jag gör det för att det är ett sätt att uttrycka sig på liksom. Jag har bilder i huvudet som jag vill få ner på papper. Så det jag ritar är varken genomtänkt eller väl komponerat. Men det är vad min hjärna vill få sagt.
Anyway, jag vet inget mer effektivt sätt att få tiden att gå, än att rita. Jag kollar på klockan med en timmes mellanrum, däremellan glömmer jag att tänka på tiden. Så trots att jag var trött så tickade timmarna iväg. Klockan blev halv fem och jag blev klar och ville se på någon serie innan jag somnade. Skulle upp klockan åtta på morgonen men var glad ändå. Jag tittade på serier och rätt som det var tänkte jag att nej nu får jag ta och sova lite. Kollade på klockan. 07:45. Skyd ma.

Försov mig, naturligtvis. Men det gick bra ändå. Sitter på jobbet just nu och halvt bävar inför de kvarstående sex timmarna. Äckligaste passet någonsin. Nåväl, är väl rätt peppad egentligen.

Vill hem och städa och tvätta och duscha och lyssna på bra musik och läsa och tända ljus och bara vara. Längtar. Ihjäl. Mig.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» william säger:

söt header:3

2012-07-08 @ 14:11:34
URL: http://funnyones.blogg.se/
Trackback