Att göra

Jag har sedan en tid tillbaka klagat på att min mobil ibland hakar upp sig och segat jättemycket. Manfred frågade om jag brukar ha igång många program samtidigt och jag tänkte vafasen, det kan man ju inte ha? Då frågade han mig om jag brukar stänga ned programmen. Fågelholkseffekten intog position i mitt ansikte. Ungefär 25 program hade jag igång! Inte konstigt att mobilen blev knäpp, haha. (Herregud vad jag är dum.)

Igår sov jag praktiskt taget hela dagen. På kvällen åkte jag till Emma och vi myste framför The Box. Sämst film, se den inte. Jag sov hos henne och på morgonen tog vi en promenad. Det var väldigt fint. 

Nu ska jag äntligen se till att få beta av min lista på saker som måste göras! Det ska bli så skönt att få allt gjort. Nu öser vi!

 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» PJ!!!! säger:

du måste bara kommentera att jag gillar starkt att du skriver upp på din att göra lista att du ska dusch! du är en äkta man och jag hedrar dig i all mandoms ära!

2012-03-15 @ 17:08:36
Trackback