nature sounds lullaby

Imorse vaknade jag av att gerbilerna höll på att bygga om i sin bur.. Och det lät verkligen som att man släppt ner en katt hos dem för jäklar vad det brakade och small! Tror Arya hade fastnat inuti en kartong för frukostflingor och var desperat att komma ut.. Det var inget nådigt oväsen i alla fall.
 
Jag har en lång lista på saker som ska göras idag. Så jag antar att det bara är att sätta igång! Efter frukosten så klart, ehe..
 
Förresten! Jag har pratat om den här förut. Har letat runt ett tag för att hitta avslappningsmusik som passar mig och den här tycker jag är awesome. Blandat komponerad musik med ljud från naturen. Perfekt att vakna upp till på morgonen! (Klicka på bilden för att öppna albumet i Spotify)
 
Nature Sonds Lullaby  
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback