pre-workout breakfast



God morgon världen! Efter att ha drömt mardrömmar om att bli jagad av pumor (djuret alltså, inte attraktiva kvinnor) vaknade jag av mig själv klockan åtta. Känns som att jag börjar få pli på dygnsrytmen igen, SKÖNT med stora bokstäver. Tog en lång dusch och gjorde mig i ordning samtidigt som jag lyssnade på Melissa Horns nya album (hooray!) och snart kom Martin in och la sig i min säng. Så vi lyckades med vår plan att bila in till stan tidigt (och lyssnade på DTs nya album i bilen, hooray igen) och har nu ätit frukost på Backlunds. Och jag var busig och unnade mig typ världens godaste punschrulle. Med kaffe. Bästa kombon ever.

Nu bär det av till gymmet big time!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback