acer aspire v5

 
Jag hatar CDON. De skickar alltid en massa mejl med erbjudanden och jag brukar nappa på deras upptåg. Men då handlar det om "För två veckor sedan beställde du Dexter säsong tre av oss. Sugen på fortsättningen? Just nu får du köpa fjärde säsongen fraktfritt!" Riktad reklam FTW.
 
Men för några dagar sedan fick jag erbjudande om att köpa en gamerdator med 500 kronors rabatt. Började kolla runt (eftersom min stationära är död och ändå för stor att ha här, och min bärbara är ganska sliten, långsam och beroende av strömsladd) och föll pladask för den på bilden ovan. Martin sa att det som brukar vara problem när det kommer till gamingdatorer, är grafikkortet. Jag har inte hittat några dåliga recensioner än så länge, så jag hoppas det ska gå bra. När jag även formellt blivit instruktör på Nordic Wellness kommer jag inte behöva betala mitt gymkort, istället kommer jag avbetala den här på ett år på ungefär samma summa, så det blir bra.
 
Passade även på att bli CDON+-medlem. Så får vi se om det är värt också.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback