escape

Andra dagen vi var i Spanien åkte vi till Villa Salada för att ta en kaffe samt boka bord till en liveshow låååångt fram.. Kändes det som. Igår var dagen här och efter en lugn dag hemma gjorde vi oss i ordning och åkte iväg för en mysig middag!


Finkläderna var på...



Min älskade man och jag. Tänk som jag älskar dig.



VIP-middag var beställd, första parkett för show med flamenco och hästar. 




En liten förrätt.



Var väldigt fascinerad av dessa småburgare..



Vin och champagne fanns nära till hands!



Himlans gott kött!



Och en smarrig efterrätt.









Showen började..











Det var en jättehäftig show, god mat och jättetrevligt sällskap, allt i sin ordning. Möjligtvis en skvätt alkohol för mycket också, men det förhöjde mest kvällen. 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback