"Ida är sur"



Den här bilden togs i lördags. Det är en ögonblicksbild där jag, ja - är sur! Därför har Manfred valt att kalla bilden för "Ida är sur". Kreativt? Haha.

Om det kändes som att jag sov i fem minuter natten till igår, ja då sov jag nog bara en minut inatt. Det kändes liksom som att jag bara slumrade till - och sedan vaknade jag. Äckliga känsla. Som om inte morgonen därför skulle vara jobbig nog - vår skolbuss kom aldrig. Efter 40 minuters väntan gick jag och Abbe tillbaka till huset, där jag åt frukost och retuscherade en bild på Manfred (se tidigare inlägg), vilken jag blev fruktansvärt nöjd med.

Jag klarade förresten nationella provet i matte D. Jag var tre poäng ifrån VG. Det kändes ju inte helt tokigt alltså, trots att det helt plötsligt blev lite förargligt att jag inte var mer noggrann så jag kunde fått de tre poängen för att nå ett bättre betyg. Men men, jag klarade det i alla fall, det tvivlade jag på så sent som imorse!

Jag är så fruktansvärt trött. Däremot så har jag sovmorgon till klockan två (!) imorgon. Eftersom det är "självständigt grupparbete" på den lektionen funderar jag på att stanna hemma, beroende på när jag kan komma in till skolan. Jag får se.

Nu ska jag plugga i alla fall, och hoppas att jag inte somnar.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sofie säger:

Svar på inlägg:



Du har rätt. Jag skriver inte heller om jag är riktigt arg eller andra starka känslor (som man som sagt inte senare kan stå för). Och t.ex. när jag inte vill ha medlidande för någonting. Jag skriver precis som du inte heller om någonting som jag aldrig skulle kunna berätta för sina närmaste. Vi tänker väldigt lika om det här. :)

2010-12-09 @ 22:22:35
URL: http://thisishome.blogg.se/
Trackback