Strömstadshopping

Jag tänkte att jag skulle visa de grejer jag köpt under min vistelse här i kära Strömstad. Here goes!



Jag dog när jag såg de här skorna. Ursnygga? Och riktiga monster att gå i, men jag tränar. Och det var först efteråt jag insåg att det var Kenzas märke. Tack till farmin för skorna. <3


En liten figur att sätta i foppatofflorna. Jag har inte köpt sådana, jag fick dem av Manfreds farmor, och jag tänkte ha dem på sommarjobbet (grodan sätter jag dit så man ser vilka (eller vilken) skor/sko som är mina/min.


Två verklighetsbaserade filmer. Lika sorgliga, jag ska skriva en recension på Changeling imorgon tänkte jag.


En vit jacka i låtsas-dött-djurs-skinn. Ida-vänlig med andra ord!


Det var längesedan jag uppdaterade min samling piercingar, så här är mitt nyaste tillskott.


Jag älskar leopardmönster. Därför älskar jag det här halsbandet! Jag tvekade lite först, eftersom jag inte har någon aning om vad man kan matcha det med, så jag hängde tillbaka det två gånger. Men jag ångrade mig båda gångerna, haha! Från NewYorker.


En liten nyckelring i form av en conversesko. Galet söt, kostade bara en tjugolapp dessutom!


Tre nagellack, två från Cubus och ett från H&M. Köpte även tio par steps på H&M.


Jag letade som hastigast igenom en låda med filmer för tio spänn, så jag köpte dessa två. REC är faktiskt helt okej och den andra har jag inte sett än, spännande.


En gul T-shirt med lite söta figurer på, och ett rött/vitprickigt linne med rosett, från NewYorker!


T-shirt med snigel från Cubus och sist men inte minst en brun kofta med puffärm från H&M!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback