Snälla tomten?



Blocket ovan kommer från Lagerhaus. Jag har stått i affären med ett i handen vid säkert tre olika tillfällen, men alltid ändrat mig. Men nu har jag konstaterat att jag behöver ett, ikväll har jag sprudlat av idéer och planer som jag inte FÅR glömma bort. Perfekt så här i juletid, då man kan skriva upp diverse julklappsinköp och dylikt.

I vilket fall, nedan följer min önskelista inför födelsedag och jul!



Följande saker har jag önskat mig av Manfred (från H&M Home):


Ett påslakanset (eller ja, två), en handduk och en badrumsmatta.

Manfreds kommentar? "Ska du inte önska dig något roligt istället?", haha. Söt.





Sedan hittade jag lite übersnygga kläder (och tre par örhängen) från Gina Tricot:





Av mamma önskade jag och Manfred oss två bäddmadrasser, två täcken samt sex kuddar


Utöver det så önskar jag mig en Fjällsta (50x50) ram ifrån IKEA (jag tänkte sätta in konsertbiljetter i den).





Sist men inte minst så önskar jag mig lite småplock som detta (plattången av mamma):


Plattång, TV-spelet Spyro the Dragon till PS1, fjärrutlösare till Canon 450D, Edgar Allan Poe novellsamling vol. 1 samt presentkort.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback