piper

Gårdagen var lite utav en katastrof. En bra sådan! Om det nu finns..

Vi sov och degade till och från och jag åt bara en gång under hela dagen. När jag var ute och trimmade gräset lagade Martin bacon och råstekt potatis, så gott! Vi städade hos gerbilerna också, diskade ur burarna och så där. Kollade lite på Supernatural.

Det blev en sen kväll och det fick vi båda ångra. Han jobbade öppning idag och jag ställde min väckarklocka på halv åtta för att se att han inte försovit sig. Han for upp i samma stund den ringde och inom loppet av åtta minuter var han iväg. Han är helt galet ninja när han gör sig i ordning, fattar inte.

Jag somnade om och sov till nio. Gick upp för att ta hand om tvätten, damma, dammsuga och moppa golvet. En halvtimme senare var jag klar och gick ut för att lägga mig i min solstol. Vi har haft så himla bra väder jättelänge nu, tack ska ni ha! Så nu har jag legat här i en och en halv timme och läst sjuttioelva inlägg på bloglovin. Funderar på att gå in snart, har trots allt ett jobb som väntar klockan 15. Stängning. Stor skräll. Har bara två mellanpass den här månaden. En öppning och resten stängningar. Men jag gillar det faktiskt!

Ska ta en sväng till Söle och lämna grästrimmern. Sedan ska jag cykla till jobbet, och hinna köpa femte säsongen av Supernatural innan jag börjar. Kommer sitta på ett tåg i sammanlagt 24 timmar de kommande två veckorna och då vet jag vad jag ska fördriva tiden med! Det börjar dra ihop sig för Stockholm och jag är nervös men taggad på samma gång.. Det är alltid en inre stress hos mig när jag ska åka bort så, som inte riktigt kan lämna mig ifred. Jag har varit i Stockholm typ.. 3 gånger någonsin. Nervöst. Men vad hjälper det att oroa sig?

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback