dig up her bones

Vist blev det en bra dag! Men så himla fort den gick.. Det blev en väldigt sen kväll igår, cyklade av mig 500 kcal och sedan åkte vi hem. Kom i säng runt fem, halv sex någon gång. Vaknade av mig själv fem timmar senare och tassade upp, gjorde mig i ordning, gjorde frukost och bryggde lite kaffe. Kollade ett avsnitt Glee och gick sedan runt och småplockade innan det blev dags för oss att åka in till stan och träffa mamma som är här på visit över helgen. Det var så kul att se henne, det går lång tid mellan gångerna.. Fick även träffa min lilla brorson, så himla fin. Maw.

Vi åt mat och fikade innan det blev dags gör oss att åka. Hade egentligen tänkt träna men ingen av oss var särskilt sugen så vi åkte hem istället. Vi degade och myste, vår gemensamma lediga dag till ära (de dagarna lyser med sin frånvaro den här månaden). Senare satte vi oss i varsitt rum framför varsin dator. Han spelade och jag drog på mig min onepiece, tände ljus, lyssnade på mysig musik och sorterade i mina bildmappar på min dator. Jag tycker det är så mysigt! Att vara närvarande, mötas när man går ut i köket för att hämta kaffe, men ändå sitta och greja och filosofera för sig själv. Det händer inte heller särskilt ofta.

Fick ett infall att åka tidigare till nattpasset för att hinna köpa kakor innan, men precis som förra gången insåg jag väl där att jag inte var tillräckligt sugen. Att åka och jobba tog emot så mycket att jag hade fysiskt ont i magen. Men det har släppt nu, det är ju ändå på Cod. Man börjar en timme senare och får sitta med fötterna på en kupévärmare. Det är najs.

Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men eftersom jag jagar pass och Martin ändå jobbade tog jag ett pass på samma tider som han. Jag ångrar det lite nu men det ska nog gå bra. Tänkte även köpa födelsedagspresent till farmin, handla mat och ta mig an det där uppskjutna benpasset. Full rulle får det bli, eftersom jag tog mig friheten att chilla hårt idag. Huset och allt som hör till är i alla fall städat och i sin ordning, haha.

Jag är glad över att vara jag idag.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback