six feet under

 
Sitter just nu i soffan, sedan fyra timmar tillbaka. Har låtit Six Feet Under spela i bakgrunden men har ändå hängt med trots att jag sysslat med andra grejer. Måste säga att det är en bra serie alltså. Mycket mörk humor.
 
Har betalat en massa räkningar, sorterat mejlen, skickat iväg ännu fler mejl, skrivit in schemat för kommande arbetsvecka och planerat in en massa andra grejer också. Har även signat upp för prenumeration på tidningen Body. Ett i Martins namn och ett i mitt, bara för premierna, haha. Well, ett par grepphandskar för 100 spänn får vara värt det! Och en gymbag för 600. 
 
Har äntligen fått ta itu med allt det där som jag skjutit upp i en vecka. Den där pappershögen. Det är verkligen en enorm sten som lättat från bröstkorgen! Det finns fortfarande saker kvar att ta itu med, jag blir som regel aldrig färdig med någonting alls, men nu är det stora lastet avklarat. Fem avsnitt Six Feet Under, senare.
 
Bilen ligger ute på blocket igen, hoppas den försvinner nu.. Nåväl. Nu ska jag försöka laga lite bananpankakor och sedan skalar jag av mig min köra onepiece och beger mig nog bort mot det där personalmötet. Följt av gym!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback