in the dark



Morgonsolen tittade in mellan gardinerna strax innan nio imorse. Väckarklockan ringde för att vi skulle ta ett benpass på gymmet men Martin hade sovit dåligt så han ville skippa det. Så jag rullade in i famnen hans och somnade om. 



Bild från gårdagens lats- och bicepspass. Träningsvärken börjar sakta komma smygandes och sitter fortfarande kvar i insidan av låren sedan förra veckan! Vansinnigt. Så fort träningsvärken i benen släppt är det dags att träna ben igen.



Idag däremot blev det bara ett pass Bodybalance ihop med Martin och hans mamma. Och en himlans massa pensionärer som var sjukt mycket vigare än jag.. Gillar den här träningsformen starkt, jag behöver omväxlingen.


Efter gymmet tog vi vårt pick och pack och for till stranden för att steka i solen i två timmar. Inga stora vågor idag.. Men innan det bjöd älskling på mat!



När vi kom hem sedan tog jag mig en lång dusch och kände mig helt utslagen, tog en liten siesta..



Väcktes när middagen var serverad. Stekt makrill! Prisa gudarna!



Efter den underbara middagen körde vi boule. Damlaget vann, igen, så klart.






Jag hade på mig min boulesuperhjältinnemantel!



Och sist avslutade vi denna underbara dag med Blues Brothers (skön film!), te och frozen yoghurt.

Imorgon ska vi på bodypump och kanske till fiskspa, när fiskar äter döda hudceller från fötterna. Asnajs.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback