day of the dead


Titta, min första shoutout på Instagram!

Gah, jag vägrar ha dåligt samvete över att jag inte uträttat mycket på jobbet idag.. I västra butiken händer inte mycket. Lagret är ganska så tomt så varje gång det faktiskt dyker upp en kund så vill de ha en produkt med en viss smak som jag aldrig har. Då är det bara att skicka dem vidare till nästa butik. Jag har i alla fall städat och frontat hela butiken. Dammsugit också! Jajjemän.


Igår byggde jag prutteinpannkakor åt oss! Ja, jag säger pruttein istället för protein. That's my new thing. It's not my new thing.

Istället för att blanda pulvret med vatten blandade jag med mjölk och ett ägg. Stekte i kokosolja och voilà! Serverades med varma hallon. Och lite osötad grädde. Bortsett från att jag saknar all form av tålamod och inte orkar passa pannkakorna när de steker så blev de flesta lite (mycket) brända men annars var det gott. Somnade hyfsat tidigt bredvid Martin (ändå blev det bara sex timmars sömn, igen) och sov överraskande nog där hela natten. Imorse gick vi upp tidigt för att han skulle till jobbet och jag till gymmet. Innan jobbet.

Jag skulle köra min basdag med några compoundövningar. Men jag var. Så. Trött. Kroppen kändes svag och orklös så jag pushade inte för hårt trots att jag var väldigt motiverad..




Fick i alla fall invigt mitt nya linne! Brännsnyggt ju. Passet gick helt okej faktiskt, det kändes som att jag gjorde precis lagom av allt. Gick inte ut för hårt utan lyssnade på kroppen. Det är viktigast!

Åkte sedan till jobbet och jag måste säga att det ändå gått fort idag. Trots att det inte hänt någonting alls verkligen.

Träffade chefen och fick bokat in en massa pass för april. Jag längtar så efter att få vara ledig men som tur är kör jag inte hela dagen imorgon utan bara till fem, plus att vi skulle ta en sväng till butiken i Svinesund för jag ska jobba ensam där nästa helg. Men sedan ska jag ta mig en ledig dag för första gången på över en vecka. Typ ledigt i alla fall, jag har ju bodypumpen på kvällen. Men det är okej.

Tack Celsius för att du hjälper mig få ur den där sista energin.. Sitter med ögonen i kors så trött jag är.. Har inte sovit ordentligt på en vecka tror jag. 


Ikväll ska jag städa huset och stendö i sängen med gott samvete!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback