the upside

Hallihallå!

Det tog väldans lång tid att bestämma mig för om jag ville åka till Italien eller inte. Jag vill ju gärna VARA i Italien (och jag vill VERKLIGEN se Isak köra) men själva resandet är hur dränerande som helst tycker jag. Jag kan aldrig fatta några som helst beslut alls nuförtiden, gällande allt, så det var inte alls förvånande för mig att vi inte ens kollat på flyg och hotell förrän 12 timmar innan vi behövde åka. 

(null)

Jag har aldrig bokat resa med så kort varsel, men jag har aldrig heller varit redo i så god tid. Jag brukar alltid storstäda huset så det är rent/städat tills vi kommer hem, och hann packa samma kväll. Så det var bara till att åka nu på morgonen.

Sitter just nu på flyget på väg till München. Det är lite försenat så klart så det ska bli spännande att se om vi och vår packning hinner till anslutande flyg! Vi ska vara framme i Milano vid 16.00 någon gång tror jag.

Vi hörs ifrån Italiensk mark 🇮🇹

(null)

Denna platta av Lindsey Stirling blir soundtracket för denna resa!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback